Kzvural2542 Kızlar 4 aylik bebeğinizi kac saatte bir emziriyosunuz 3 satte veriyorum yemiyo zorla yedirmeye çalışıyorum sütümü sagarak veriyorum 110 anca iciyo
Rolria Kzvural2542 Benim de neredeyse 4 aylık olacak saate bakmıyorum ne zaman alırsa o zaman veriyorum doktorumda öyle yapmamı istedi.
Eymeninannesi21 Kzvural2542 mama yiyor 100 veya 125 saat olarak değişiyor 2 saat 3 saat bazen 4 saati buluyor
Kzvural2542 Rolria biberonla veriyorum canm o yüzden sattli veriyorum yoksa isittigim sut boşa gidiyo
Kzvural2542 Gokce1504 bide dedim 4 satte deniyim 150 içermi öncesinde çok güzel yiyordu kilo alımı gayet iyiydi 4. Aya girdik aşı oldu istahi kapandi
Metehan123 4 aylik atak donemi normal biz de oyleydik emmiyodu 4 5 saat ac dueuyodu zorlamadim ama surekli gogsumu teklif ettim simdi 5 aylik olduk bu sfer de doyiramiyorum
Mys01-01 Gokce1504 zaten ¾ aydan sonra bebekler 500 gram alımı oluyor benım ılkınde 4 ayda almayınca hemen ek gıda geçirdi
Kzvural2542 Mys01-01 huysuzlugu bi kac güne geçmişti canm da iştahsızlık gecmedi oda normal galiba bütün 4 aylıklar aynıymış genelde
Mys01-01 Kzvural2542 iştahsızlık dr dedı toparlar hatta kaşık bıberon kullan bak asılır dedı bugub onunla yedırdım yedı sende dene e bebek aldım
monalissa Kzvural2542 ben çok besliyorum o zaman🙈 4 ay 13 günlüğüz günde üç defa 60 cc mama veriyorum, aralarda da emziriyorum🤦🏼♀️
Luthien monalissa benimki daha fena o zaman 😂 günde 3 kez 150 CC mama veriyorum. Ve aralarda da sürekli emziriyorum. Doktor ne kadar isterse mamayı o kadar ver dedi onu bebeğe bırak dedi