asliuyar öyle kafasına göre persentil oluşturamaz,internette sağlık bakanlığının persentili var,40-%50 40,8-%75 sizinki de bu ikisinin arasında. Çok çok iyi maşallah. Benim oğlumunki de 3 aylıkken 41 cm di ve doktorumuz çok normal demişti ki tabloya göre de normal olduğunu görüyorum çok şükür. Takmayın gerçekten. Bence doktorunuzu değiştirin. Moral veren,telaşa kaptırmayan biri olmalı.