Merhaba arkadaşlar 12 haftalık hamileyim 17 aylık bir oğlum var memeye çok düşkün. Doktorum emzirmeye devam edebilirsin demişti ama çok enteresan bir şekilde oğlum 3-4 gündür aşırı derecede kusmaya başladı ve kakasıda bir tuhaf. Hasta oldu desem başka bir şeyi yok ve bir gün kusuyor iki gün kusmuyor ben anlamadım bu neden oluyor emzirme kaynaklı olabilir mi? Süt artık yeni gelen bebeğe göre içeriği değişiyor acaba ondan mı? Yaşayan var mı