rla Kızlar merhaba kızım 13 aylık son 10 gündür hep aglamak cıglık herseye bagırıyor kafasına vuruyor kendini yere atıyor uykuya dalma daaha zorlastı yasayan varmı atakmı bu🥺 rutin kontrolede götürdüm şükür🤲🏻 Görünürde dişte yok🤷🏼♀️
momof2child rla aynı durumdayız agacan bır kıza donustu anıden uyumak ıstemez bagırır cılık atar ellermı ısırır
rla momof2child gercektenmi hep cıglık ve dikilcek otrmak yokkk hep gezcez tek elinden tutupta bunada şükür ama normalmi vilmyrm kontrolede gttik şükür hersey yolunda ama işte insan merk ediyor görünürde dişte yok elinde ne varsa kafasına patlatıyor