akillibidikcgty çok çok normal inanın. Anneliğin her anı farklı bir tecrübeymiş. Annelik insana tabiri caizse peygamber sabrının ne demek olduğunu öğretiyormuş. :)
Kızım 25 aylık. Bir ara ağlama krizleri azalmıştı ama 2 gündür tekrar artmaya başladı. İç dünyasında ne çatışmalar, ne zorluklar yaşıyor kim bilir. Bi de küçük insan tanesi oluşuna bakmadan bireyselliğe heveslendi. Kendi kendine duş falan almak istiyor, kendini lifliyor. Başkasının yardımını istemiyor. Suyunu kendi doldurmak istiyor, döküyor haliyle. Dökünce ağlıyor, üstü ıslanınca ağlıyor, yer ıslanınca ağlıyor… Ağlıyor da ağlıyor. Bizde vurmak yok şükür ama sesiyle bizi güzel bastırıyor.
Çok güzel sabrediyorum. İlk kez bu kadar sabırlıyım hatta. Sırf ufacık bir vicdan azabım olmasın diye, kızıma ufacıkta olsa kötü izler, anılar bırakmayayım diye, onun kriz anlarında ben sabır meleği kesiliyorum. Canı sağolsun. Elbet büyüyecek, bu zamanları geçecek. Beni bi 20 yıl yaşlandıracak ama geçecek.😊