AygulSina Selam kizlar 🙋🏻♀️ nasilsiniz? Bu ayin sonunda ailecek memelekete gidicez sinir falan degistiricez oglum 5 aylik olucak asa yukari. Her turlu tavsiyeye oneriye acigim belki havalar okadar sicak olmaya bilir bilmiyorum ama uzun yolculuk yapanlar ne onerirsiniz bana? Bunuda al lazim olur sunuda koy kesin dediginiz bisey var mi? Teşekkür ederim şimdiden
elifiii AygulSina kesintisiz cok uzun sure olabilir, konaklamali ya da 1 saatlik molalar vermelisiniz. yaniniza neler almalisiniz o konuda bir fikrim yok
berilimm AygulSina canim benim bebeğim 3.ayında biz izmitten adanaya taşındık. okadar saatlik yolculuk önce rabbime sığınarak tabi birde şubat ayının sonuydu. düşün. ben bir tane saklama kabına burun aspiratörünü tuzunu. gazlı bezini karbonatını felan aldım burnu tıkanıyor sıkça.ve sürekli sık sık mola verin. en sevdiği oyuncaklarını alabilirsin mendil. ben iki çanta yapmıştım ne olur ne olmaz die biri bezi ıslak mendili kremi vs. diğeri kıyafet çantamdı.su veriyorsan eğer içme suyunu al ağızlarıda kuruyor gibi oluyor ben sürekli şu damlattım. bolca dua ederek çıktık yola rabbimde yardim etti şükür.
elifiii AygulSina bir iki adet hiç görmediği oyuncak olabilir. farklı saatlerde gösterirsiniz, büyük sekilli kitaplar da olabilir sesli ayıcık vs gibi. penye battaniye, müslin örtü, kagıt havlu ıslak mendil. ay bilemedim daha fazlasını.
AygulSina elifiii teşekkür ederim bunlari soylemen bile bisey. Anlasilan kimsede yola gitmiyor heralde cevap gelmedigine gore
AygulSina Smyye6767 teşekkür ederim bilmiyordum kesinlikle yanimda bulundurucam zaten deniz suyuda almistim onuda yan cantama atarim
AygulSina Kaganpasa20 o tedirginlik bendede var doktorumuza sorucam biseyler onerir mi diye. Arkadasimin ablasi gitmis 3 aylik bebekle turkiyeye cok rahat gecmis yolculuklari insallah rahat gecer bizimkilerde
Smyye6767 AygulSina hiç önemli değil ben zonguldkdan Trabzon’a gittim burun açaçağımı hiç lazım olmaz diye bagajdaki çantama koydum otobüs tanıdık dı çok bir şey olursa alabilirdim yani o derece giderken bir şey olmamıştı geri dönerden Çınar tıkandı o kaarışıklkk da bagajda hangi çantamda nerde aklım çıktı
AygulSina berilimm cok teşekkür ederim bilgilendirdigin icin dikate alicam bunlari bir sorun yasarsa hemen yaoarim 2 3 saate bir mola verip pusetinden cikaricam ki surekli oturmasin diye slingi yanima alicam ki ona takim rahat olsun diye tekrsr cok teşekkür ederim
Ozgeaslan AygulSina burun aspiratörü emzirme önlugu çıngırak mama iciyorsa yedek biberon ve termosa sicak su ayriyetten kaynatilmis su alt degistirme bezi islak mendil agiz mendili bebek cantasina yedek kiyafet ates ölcer ates dusurucu surup fitil pisik kremi eger emziriyosan kendine bolca su al ve bolca mola vermeye dikkat et oto koltugunu kesin alirim yanima cunku rahat uyusun normal araba koltugu egik arabadan inince eger terliyse sirtina koymak icin havlu battaniye ayriyetten ustune ortmek icin pazen ve son olarak aklima gelen hava degisimi yapacagi icin cildi kuruyabilir bebek yagi veya nemlendirici 😊 dedigim gibi ben giderken arabaya dolabini baglayacagim gibi geliyo😂😂😂
berilimm AygulSina rica ederim ne demek. illa sıcak olucaktir emziriyorsan eğer çok rahat giyinmenide tavsiye ederim. senin yolculuk dahada uzunmuş rabbim kolaylık versin inşallah. ben hiçbir mola yerinde değişmedim üzerinide altınıda arabanın arkasında yaptım hep. havada soğuk olunca hastalanır die. durduğumuz yerlerde sadece kapının birini biraz açtık hava alsın die öyle. bende çok telaş ettim ama rabbim yardim ediyor merak etme. ama yinede tedbir için ben herşeyini aldım yanıma vitamin şurupları olsun,ateş düşürücü şurup olsun 😄 yolculuğun rahat geçeceğini düşünüp gözlemlediğim yerde minder ve yastığını alıp ara ara o şekilde de yatırdım 😅🤗şimdiden hayırlı yolculuklar
Ozgeaslan AygulSina bende bayramda gidicem 13 saatlik yol inan ne alicam bilmiyorum herhalde cekmecesini arabaya baglarim gibime geliyo 😂😂
AygulSina Ozgeaslan birazda endiselendiriyor beni ya hasta olursa diye az yolda degil 5 aylik oldugu icin oto koltugu olamicak buzde mecburen pusetle gidicez teşekkür ederim tavsiyelerin icin buyuk ihtimal bende bosalticam dolabini. Yaklastinca dahada endise basiyor
AygulSina berilimm teşekkür ederim endiseliyim bende hasta olursa diye doktoruna sorucam ne alalim ne tavsiye edersiniz diye bende arabada degistiricem cunku mola yerlerindeki tuvaletler pis oluyor riske giremem emziriyorum ama mamada veriyorum sabah aksam ustu ve gece emziriyorum normalde ama sabak gece veririm heralde geri kalan zamanda mama veririm. Insallah rahat gecer zaten yanima bir canta hazirlicam arka koltuga almak icin daha cok onun kiyafetleri vs icin sık sık degistiririm ustunu zaten buyuk ihtimal terler