Leylaozdrgt https://resimyukle.io/r/YoZfSSry2K bu iki gözünün ortasındaki damar doğduğunda yoktu yeni çıktı ne olabilir bilen varmı..
Senaaagl Bizde de var aynısı genelde her gören arkası erkek olcak diyor peki inanmıyorum ama 😂 maşallah 🧿
Angelangelll Senaaagl Benimde ilk oğlumun yanaginda vardı ve gerçekten ikincisinde erkek oldu😁 Ve simdikininde alnında var ucuncude erkek olcaksa yandik