Kubramomm 2 buöuk aylık bebeğimin gözü çok fazla sulanıyo ve çapaklanıyo damla kullandığımız zaman geçti ama damlayı bırakınca durum yine aynı.Masajda yapıyorum ama geçmiyor farklı bi önerisi olan var mı?