Merhabalar. Trendyoldan pantolon aldım başka marka ama. İade süresi 15 günmüş ben kargoya bir türlü gidemediğim için 3 gün geçmiş. İade kodu falan aldım gönderdim ama müşteri hizmetleri iade garantisi vermedi mağazaya bağlı dedi. Ürün aynen bana geldiği gibi kullanılmadı. Hatta küpe hediye etmişler onu bile gönderdim. Sizce geri alırlar mı, başına böyle bir şey gelen var mı?🙇🏻♀️