Burcu35 YigtnAnnesi Kayınvalidem ateşte közlüyor. 1 topan patlıcan 2 biber şeklinde koyuyor poşetlere nefiiis oluyor😊 yeşil biberde koyuyor bazen oda güzel oluyor gayet. Kabukları soyulmuş halde tabi
YigtnAnnesi melike5461 yani cam kavanozlara koymaya gerek yok mesela cikariir yogurtlarum sarimsaklayip 😊
Burcu60 YigtnAnnesi patlıcan kırmızı yeşil biber kozledim doğradım içine 1 tane acı sivri biber doğradım sonra maydonoz çok az tuz koydum tarifte zeytin yağı vardı ben koymadım aevmiyrium çıkınca yağ sarımsak felan koyacam çıkardığım zaman
YigtnAnnesi anayimbenn Burcu35 uyumayankoala kizpar vallaha yakınlarda fırın yok kendi firinimda yapiom😂
uyumayankoala YigtnAnnesi Yakınlarda fırın varsa orda közlesinler sana. Ben öyle yapıyorum her kış güzel oluyor, sonra soyup doğrayıp kilitli poşetlere koyup yallah buzluğa 😁
yeni4747 YigtnAnnesi efsane olur fırında tavsiye etmem mis gibi köz olsun dün yaptık eşimle poşetleyip buzluga sonra ister yoğurtla salatasını ister yemeğini yapın şahane kıslık
Damla_eflin YigtnAnnesi Biz Dısarda Kozluyoruz Sonra Suzgece Koyup O Suyun Akmasını Bekliyorum O Su Iyıce Akınca Posetleyıp Dolaba Atıyoruz Mıs Gıbı Oluyor 😊
yeni4747 Damla_eflin közledikten sonra kolay soyulması için bir püf nokta var mı mesela kapya biberi terletiyoruz güzel soyulsun diye patlıcan içinde birşey var mı
Damla_eflin yeni4747 Bilmiyorum Biz Iyıce Kozledım Mı Ellerimle Soyuyorum Kimisi İse Folyo İle Sarıp Bastırınca Cıkıyor Onu Hıc Denemedim 🤷♀️