anayimbenn 4 aylık. Suyun derecesini sormadım ama banyo suyundan biraz daha sıcaktı. Ilığın biraz üstü diyebilirim. İlk başlar çok keyifli, sonra sıkılıp simitten rahatsız oluyor. Başka bi simit taktık sonra ondan da rahatsız oldu. İlgilenen arkadaş biraz da simitsiz yüzdürdü. Öyle böyle derken içerisinde yarım saat durdu. Sonrasında masaj ve salıncakta uyku. Bir seferlik için güzeldi ama çok çok bayılmadığı için 2.seferi yaptırmam