4 gundur gece emmesini kesmeye çalışıyorum 3. Gece dedim tamam başardım baya kolaylaştı derken bu gece mahvetti beni adeta kabus gibiydi 15 dk da bir uyanıp asla durmayan ağlama krizleri yaşadık naparsam yapayim uykuya dönmedi adeta meme yok diye protesto etti beni 10.5 aylik bebem, en son gücü bitince bayildi kaldi oyle diyeyim uyku egitimi dediysem asla yalnız bırakmadım hep pis pis yaptim ama yine de nafile meme de meme meme de meme sorum şu olacak gece emmesini nasik biraktirdiniz emzirmeyince uykuya geri nasil döndü kendi kendine asla uyumuyor kucağımda pis pisliuorim ama bu defa da ona alışır diye korkuyorum arada bazı kalkışlarında da su veriyorum başarılı olan anneler bu iş daha ne kadar sürecek benim takatim kalmadı 4 gunde mahvoldum gerci emerkende saat basinuyandigi için hele 4 5 ten sonra memeye yapışık uyuduğu için her türlü mahvoluyorum önerisi veya bi yönlendirmesi olacak olan varsa bekliyorum zor durumdayım çünkü 😥