Alininannesi40 Havalar yavaş yavaş soğumaya başlıyor kızlar bebeğimi nasıl giydirmem gerekiyor bu havalarda bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
becbz4- Alininannesi40 biz gündüzleri çorap ve uzun kollu zıbın ile duruyoruz. Çok soğuk olursa pijamada giydiriyorum. Gece de aynı şekilde yatıyor. Sıcak olursa da kısa kol zıbın giydiriyorum. Kat kat giydirmiyorum hiçbir zaman, onlar da bizim gibi sonuçta bunalsın istemiyorum :)
Deletedmom896 Alininannesi40 Üst kısa kollu alt uzun ve çorap daha da serinleyince alt uzun üst uzun ve çorap sonra zaten geçersiniz yelek hırkaya
BBBuse Alininannesi40 gündüz kisa kol zibin, altına şort ve çorap, yatarken içine kisa kol zibin üstüne tulum ya da uzun pijama takimi giydiriyorum uyurken çorap giydirmiyorum. Disari çıkarken de zibin üstüne tshirt ve hirka gitdiriyorum.