Vaveylaaa Merhaba, çocuğum 1 aylık oldu, iyi bir doktor bulup sürekli ona götürmek istiyorum. Hizmet ve memorial dışında öneriniz var mı? Medicana da alper bey iyi diye duydum ama çok kalabalıkmış sanırım.
Ocakannesii Vaveylaaa Medicana bahçelievler Prof. dr. abdurrahman üner tavsiyemdir oraya götürüyorum oğlumu bende memnunum randevuda bulnuyor genelde sorun yaşamadık bilgisi ve tecrübesi gayet iyi yaklaşımıda cok sevecen
Saresi Vaveylaaa medicanadaki Alper beyi hiç tavsiye etmiyorum. Ablam iki çocuğunu da ona götürdü ve hep tahlil peşinde. Özel klinik Erhan bey var çok memnun ablam
Ocakannesii Vaveylaaa Gec gördüm kusura bakmayın evet yeni ama bundan önce orda yine başka doktora götürüyordum ayrılmış yerine gelmiş kendisi keşke daha önceden olsaymış dedim diğer doktorumuz hep tahlil peşinde oluyordu açıkcası ısrar ve diretmeden biraz gereksi tahlil isteği anlasılıyordu iyiki gelmiş ve tanıştık çokda memnun kaldım mesela bebeğimde iki aydır kulak zarında kızarıklık varmış hic farketmedi doktor sürekli baktığı halde ama şimdiki doktorumuz hemen anladı ve tahlile gerek yok dedi anormal birşey olmadığı için şurup vs yazdı bebeğim ondan sonra daha huzurlu inanın bana zaten kalp üzerine iktisat yapmış kendiSi tecrübesinden cok memnun kaldım biraz uzun oldu kusura bakmayın kalpten tavsiyemdir prof dr abdurrahman üner.. Gidip bir gözlemlersiniz gercekten doktor bulmakda zor anlıyorum sizi🙏🏻
Vaveylaaa Aslında Medicana ya da medical parkta öneri olursa sevinirim. Bir de medical parkta kalabalık mı medicana gibi, ayrıntı verebilirseniz güzel olur 🙏🏻
_____ Vaveylaaa Ali fuat serpen 2,5 yıldır 2 çocuğumu da her türlü kontrolü ve hastalığı için götürdüm ve çok memnunum harika bşr doktor