Bugün 2 yaşına girdi benim canım yavrum ilk yaşında da yalnızdık 2. Yaşında yine yanliziz çok şükür bugunumuze ama bnde isterdim kalabalık bir doğum günü olsun mutlu olsun bu yüzden biraz buruk içim şimdi uyudu bı hüzünlendim..
Mutlaka vardır bizim gibi yanlız olan. Ne diyelim Allah sağlık versin yeter ki 🤲
🥺