Deletedmom54121 Üniversite sınavına girdim bu yıl kayıt olcam ama nasıl olabilirim tarihi gectimi kayıt öncesi bişe yapılıyor mu sistemden
MonaLasa Deletedmom54121 hangi üniversite çıktıysa ondan online kayıt yaptırabiliyorsunuz okulun sitesine bakın orda adım adım gösteriyorlar
Deletedmom54121 MonaLasa ama ben acıkogretimde okumaya karar verdim sorunlar oldu normal üniversite ye gidemicem açıköğretimden tercih falan gerekıyormu
MonaLasa Deletedmom54121 Örgün eğitim mi çıktı size eğer öyleyse açık öğretime başvurmak için örgün eğitime kayıt olmanız gerekiyor sonra açık öğretime kayıt yaptırabilirsiniz sonra örgündekini dondurup açıktan devam edersiniz