Ada54 26 aylık oğlum. Halen devam ediyor. Sabah kahvaltı yapmaya gittik serinlikte pikniğe. Mis gibi hava. Ama oğlum terör estirdi ve erkenden gelmek zorunda kaldık. Memnuniyetsiz ve olur olmaz herşeye ama herşeye ağlıyor bağırıyor. Millet de bise bakıyordu. Toparlandık geldik mecbur eve🤦♀️🤦♀️