Kızlar bebeğim 33 günlük oldu sadece mama veriyorum. Alttan surekli ıkınıp gaz çıkarıyor. Süt içirince normal geğiriyor. Ama alttaki gaz hiç bitmiyor. Uyutuyırum 5 dk sonra kızarıp kendini uyandırıp yine gaz çıkarıyor. Sürekli mızmızlanıp duruyor. Geçende burada gördüm ayağının altına sıcak su koymuş onu yaptım bugun. Tecrubesizim başka yapabileceğim çözüm bulacağım bişey var mı önerilerinizi bekliyorum.