Merhaba arkadaşlar bebeğimin hiç dışı çıkmadı henüz keyfi yerinde kaşıntısı çok ısırma isteği var bugün kakası her zamanki gibi fakat bugün sabah 7den öğlen 2ye kadar 4 kere yaptı normalde 2 günde bir yapıyordu diş belirtisi mi ek gıda alerjisimi nasıl anlarım yardim edin