Tosbik3056 Biontect oldum arkadaşın eşi aşılarını vurulmuş ama bir ay sonra ağar corana olmuş neydicüük be kafamda deli sorular
Bebisveannis Tosbik3056 aşı bulaşı engellemez zaten eğer size bulaşırsa hafif geçirmenizi sağlar. Yani aşı olduktan sonra pozitif çıkabilirsiniz ama semptomlarınız hafif olur
Tugbatugba123 Tosbik3056 Ben asi olmadim emzirdigim için ama kardeşim asidan sonra korona oldu ve ağır geçti
zumra342 Tosbik3056 ben tek doz sinovac oldum ikinciye sıra gelmeden covit oldum aşırı ağır geçirdim aşırı
Lidya-t Aşı oldum 2 doz ben de şuan coronayım ama sanki hiç hasta değilim . O kadar hafif atlatıyorum ben de aşıya bağlıyorum bu kadar iyi olmamı
Gmzrl Tosbik3056 tabii efekt etkisi o 😅 normalde yesille sari arasi bi renk ne ela ne yesil bi tuhaf.
Bebisveannis Tosbik3056 ikinci asidan ne kadar sonra oldu biliyor musunuz, bide biontech mi oldu acaba
Rumeysaiz Tugbatugba123 mrblar bende emziriyorum daha olmadım bir bilginiz var mı acaba ? Düşünmüyor musunuz?
Gmzrl Tosbik3056 genlerde vardir o zaman muhtemelenn 😅 biz de hep renkli bekliyoduk zaten oyle olmasini
MerveKenan Tosbik3056 aşı bizi coranadan tam anlamiyla korumuyormuş. Corona olursak hafif atlatmamizi sağlıyormuş