Merhaba arkadaşlar. Aramızda Türkçe öğretmeni olanlar vardır mutlaka. Doğum izniydi, pandemiydi derken okula çok ara verdim. Şu an yeni bir yıl için çok hevesliyim. Bu sene 6.sınıfların dersine gireceğim ve etkinlikli, aktif bir yıl geçirmek istiyorum. Yaptığımız veye yapmayı düşündüğümüz etkinlikleri paylaşırsak hepimiz için yararlı olacağını düşünüyorum. Fikri olan arkadaşları bekliyorum😊