Kızlar anne sütü veriyorum arada mama veriyorum sagark veriyorum bazen bazende uyuyunca emziriyorum meme reddi yaşadık uyanıkken emmiyor bebeğim sizler beslenme dzenini nasıl olusturuyosunuz 2 saatte bir veriyim diyorum bı bakıyorum ağlıyor hemen açıkiyor bazen yarım satt bazen 2 bazen 3 saat sonra tam bı düzenimiz yok zor oluyor sizler nasıl yapiyosunuz nasıl anlıyorsunuz aciktigini 😏