beyazkelebegim Bulunduğum şehrin çok kuru bir havası var. O sebeple yüzüm ve ellerim kötü etkilendi. Daha önce hiç krem kullanmadım, karma bir cilt yapım var. Kullandığınız çok memnun kaldığınız krem önerilerinizi almak isterim sevgili anneler . ☺️