Naciyeylmz aldım ama hiçbir işe yaramadı suan takmıyorum koparacak gibi oluyor bebeğim çokta kolay çıkardı dişini yani ateşsiz .tabii ki huzursuz oldu ağladı ama çok değil normal.kolye varken de bir dişini çıkardı.aynı yani hıc o parayı vermeye gerek yok. Suan 1 yaşında takayım öylesine dıyorum koparmaya çalışıyor korkuma takamıyormda