Canım ben tok verdim günde 1 kez 1 ölçek olacak şekilde yani 5 ml. Argivit müşteri hizmetleri öyle tavsiye etti. Daha 2 aydır kullanıyoruz zaten 1 ayda bitiyor ilk argivit focus kullandım şimdi argivit smart aldım kansızlık olduğu için o daha iyi geliyormuş focusun geliştirilmişi. Boy uzamasında bir faydasını görmedim düzenli kullanmak gerekiyor sanırım onun için. Ama iştah açtı sadece bu faydası oldu bizde