Merhaba kızlar 3 yaşında kızım 2 defadır krup oldu soğuk aldırmadım dikkat ederim hep ama 3 ayda 2 defa hastanelik olduk hava verdiler bu hastalığın tedaviside yokmuş böyle oldukça gidip hava verilecek dediler evde ne yapabilirim bilgisi olan varsa lütfen yazın kızlar kızım oksurdukce içim gidiyor 😪