Neseli5 Herkese selam, bebeğim 65 günlük, sadece emiyor, bugün bezinde böyle beyaz sarımsı gibi ipliksi şeyler vardı, neden olabilir acaba, tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim.
Emine_dnz Neseli5 bizimde öyleydi günde 4 5 kere o şekilde yaptığı için doktorum gelin dedi gittik bağırsak enfeksiyonu olmuştu 2 buçuk aylık ti o zaman 10 gün antibiyotik ilaçlarla geçti
Neseli5 Emine_dnz yaaa geçmiş olsun 😔 bizimde mi öyle acaba, probiyotik kullanıyoruz ama gün içinde tekrar olacak mı bakacağım, mutlaka doktora söylemeliyim o zaman gerçi biizm doktor takipte kalalım diyor hep
Emine_dnz Neseli5 bende kullandım o dönem probiyotik onunda etkisi çok. Ama ben çok evhamli biriyim huc duramam bu yüzden çocuğum o ay az kilo aldı ertelemeyin derim gün içinde yine kac kere bu şekilde yaptığına bakin
Neseli5 Emine_dnz tabiki de ertelemem bende evhamlıyım, inşallah olmaz yaa bir daha 😔 probiyotiğin nasıl etkisi olabilir ki yan etki olarak mı böyle sizce
Emine_dnz Neseli5 hayır iyileşme yönünde etki etti bize. Yeğenlerim enfeksiyondu bizde orda kalmıştık onlardan bulaştı kızıma o beyaz şeyler süt hazmetmeden çıkardığı için o şekilde kızım öğlene kadar 5 kete yapti o şekilde o yüzden gittim sizde sayısını takip edin ona göre bisey olmaz insaAllah Allah korusun
Neseli5 Emine_dnz amin canım, 1 2 kere yapsa da sıkıntı olur mu acaba, bize Probiyotiği ıkınma olduğu için vermişti, rahatlar bağırsak florasını düzenler demişti, 15 gündür kullanıyoruz