Bir-melekannesi ben 2 normal bir sezaryan yaptım. Ama 3 aydır deli gibi uğraşıyorum bu gobek için.sikilastirici kremler,jeller aklına gelebilecek her türlü yöntem. Günde 2 saat spor yapıyorum bunların üstüne. kalçalar sıkilasti,kollarim kas oldu, selulitlerim gitti ama gobek gitmiyor🤣🤣🤣🤣🤣