Kuzum ben doğar doğmaz verdim asla alışmadı seni güzel tutuyor emiyorsa verebilirsin benimki bazen emiyor uykuya geçme sırasında atıyor. Doktorum da emziği önerdi çocuğun anneyi emzik olarak kullanmasını önlemek açısından verebilirsin dedi. Tabii en doğrusunu sen bilirsin 😊