Sevgili anneler. Kızım 4 ay 26 günlük. P.tesi günü ateşlendi doktora gittik idrarında enfeksiyon çıktı. O günden bugüne sürekli mızmız kucaktan inmiyor ağlamaya başlıyor bittim tükendim artık. Normalde çok uysal bi bebek ama şuanda tanıyamıyorum. Nasıl yollar buldunuz bu durumu yaşadıysanız