Umut_merve 2 buçuk aylık Oğlumun popusunun iç kısmında beyaz renkte kabarcıklar oluşmuş. Sizde bu pişik mi yoksa mantar mı ? Ne yapmam gerekiyor acaba ?
Eysar Umut_merve kızımda mantardi canım Dr mantar dedi aynı öyleydi troysd ve hametan karıştırıp sürebilirsiniz faydası oldu
BirAlparslanAnnesi Umut_merve mantar malesefki doktorların ilk yaptıgı kortizonlu olan (trosyd.travazol)bunları vermek ama evinizde varsa kantaron yağı sürün hem doğal hem mis gibi anında geçiriyor..
Umut_merve BirAlparslanAnnesi Çok teşekkür ederim. Evet var sünnet yaptırdığımız da doktorumuz aldırmıştı .