Hanımlar.oglum haftaya bir yaşına girecek. Evde küçük bir kutlama yapicam fazla kişi çağırmayacqm. Amaç sadece anı kalsın fotoğraf çekelim. Ama kıyafet ne giydirecegim bulamıyorum. Şimdi yazlık bir takım alsam yaz bitiyor bir defa giymiş olacak bir daha giydiremicem. Pantolonlu bir şey almak istiyorum sonra da giysin diye. Bana beğendiğiniz erkek takımlarından atar mısınız bir yaş