Fatosinal-07 Kızım 13 aylık yürümüyor daha bırakınca korkuyor adın atmaya düşüyor hemen emeklemedi hiç bunun etkisi olabilir mi korkusunu nasıl yenebilirim
BenMathilda Fatosinal-07 O zamanı gelince kendi kendine yenecek, elbette ki sizin de desteğinizle Benim oğlum da 14 aylik yürüdü, benimki de geç emeklemisti. Kilonun da etkisi oluyor, siz elinden tutarak yürütmeye destekleyin
elifineylulu Fatosinal-07 benim kızım da bugün tam 13 aylık oldu oda yürümüyor daha ben emeklemesi içinde hiç zorlamadım demekki daha zamanı var geç olsun da güç olmasın sağlığı yerinde ise canınızı sıkmaya gerek yok
ufuk0505 Fatosinal-07 benim kıızmda 13 aylık aşırı hızlı emekliyor herşeyi zamanından önce yaptı ama yürümeye dair umurlarım tükenmek üzere 🤣
Fatosinal-07 BenMathilda evet elinden tutarak yürüyor hemde çok mutlu oluyor hiç yorulmadan teşekkür ederim 🙏
Aydanzeyd Fatosinal-07 merhaba canım öncelikle benim oğlumda 14 aylık ve bir hafta oldu yürüdü kendiliğinden oluşuyor ama ben yürüme arkadaşı almıştım onunla hep oynaması için odada tüm oyuncaklarını kaldırıyordum bir tek onu bırakıyordum ki hani onu kullansın yoksa kullanmıyordu hiç yüzüne bile bakmıyordu.İşte yürüme arkadaşı ile oynadığı sırada bir kaç gün fark ettim ki ellerini bırakıyor kendini havada tutuyor ve adım atmaya. Çalışıyor. İşte o günden sonra ne yaptım biliyor musun sırtını dayayabileceği kanepe vardı kanepeye sırtını dayadım destek alsın diye sevdiği bir oyuncağı elime alıyordum gel gel diyordunəm bir adım iki adım atıp düşüyordu hemen ben de tabi yakınlarında bulunuyordum düştüğü an yakalayamak icin.daha sonra işte bir adım bir adım iki adım 3-4 derken bir baktım ki kendi ben yemek yerken koşuyor)
Fatosinal-07 Aydanzeyd ilk adım arabası var ellerinden tutturuyorum ama korkuyor bırakınca oda bırakıyor yürümeyi çok seviyor ellerinden tutturuyorum mutlu oluyor koltuğa dayıyorum bana geliyor ama adım atayım demiyor salıyor kendini 🥲
Chngrmom Fatosinal-07 12 aylık olduk bizde ama korkuyor elini bırakmaya bir yerde okumuştum eğer yürümeye çalışıp bir kaç kere düştüyse korkmuştur güveni kırılmıştır diyor acele etmeyin ve zorlamayın diyordu sizde dikkatli olursanız bu döneminde kendini hazır hissettiğinde yürüyecektir eminim 😊
gurbet_gelini12 Fatosinal-07 benim oğlumda yürümüyor 1 yaşında bakalım nezaman canı isteyecek🤷♀️🤷♀️
Dtsrf Fatosinal-07 bizde 16 eylülde bir yaşına giricez ne emekleme var ne yürüme istediği sürekli yatmak istiyor oturmak bile istemiyor bende arada bi evham yapıyorum ama illaki yürüyecekler diye kendimi avutuyorum 😂
AlpAnnesi94 Fatosinal-07 Benimde oğlum 13 aylık ve erken emekledi ama hala çok kısa yürüyor pat düşüyor hatta yeni basladı bir kaç adım kendi atmaya. Zamanı var demekki
Aydanzeyd Fatosinal-07 evet evet ogle yapoyordu oglumda tatlim. Sonra artik alisti.bende bikmadan denedim bide ellerimi hemen acmamayi ogrendim hemen actigim zaman tutacagimi bilip kendini adim atmadan birakiyordu.