tosbikannesiii Anneler merhaba bir şey soracağım oğlum 14 aylık 3 4 gündür ikinci uykusunu yapmıyor ilk uykusunda bayağı zorlanıyorum uyuturken uyku gerilemesi mi yaşıyorsun tek uykuya mı geçecek yoksa atak dönemini çözemedim başına gelen var mı ben tek uykuya geçmesini istemiyorum açıkçası şu an zaten ilk uykusunu 1 saat yapıyor
Krgztuba tosbikannesiii 13aykıkken tek uykuya geçtik aynı belirtiler vardı öğlen uykusu uzar merak etmeyin bi iki gün zorlanırsınız sonra düzene biner suanda 16aylık öğlen 2-2.30saat uyur
tosbikannesiii Cheddar ne yapmam gerek peki aksam erken uyumaz mı şimdi bi uyku düzenimiz var o bozulacak diye ödüm kopuyo
Krgztuba tosbikannesiii yok hiç olmadı ilk başlarda 9da uyurdu şimdi 10da uyutmasam 10.30–11e kadar durur 😂
tosbikannesiii Krgztuba büyüdükçe uyanıklık süreleri artıyor anlaşılan bizimkini de uyutmasam hiç oralı değil 😂
Krgztuba tosbikannesiii üf valla çok istiyorum Akşam 10da yatıp sabah 10da kalkmasını gecede deliksiz uyumasını olur mu olur diyin 😂😂
Bayramayaz03 Krgztuba 0ah keşke ama nerde 14 aylık tek uyku yapıyoruz bazen 1 buçuk saat bazen 2 bazen 2 buçuk saat uyur gündüz ama gel gelelim, gece, 10 da, bile, yatsa, sabaha, kadar, 10,kere kalkarız