selam 1 yas inanilmaz erken.. hic denemeyin derim.. cok az bir kortizonlu kremle obce iyilestirin.. sonrada her kakada yikayin.. ben artik oyle yapiyorum cok sukur bisey olmadi.. arada kizariyor illaku o zamanda hametan suruyorum.. islak mendiller elimizde kaldi resmen..yikadiktan sonrada mutlaka kurudugundan emin olun.. prima premium care kullaniyorum dogdugundan beri.. oyle agir bir durumumuz olmadi.. ama mantar icin once bi doktor gorsun bence gectikten sonra bu dediklerimi yapın