zeynepeliz Ağustos’ta yapılandırma yapmıştım internet üzerinden. O zaman elden ödeme yapacağım diye işaretledim ama işten vakit ayırıp gidemem öyle görünüyor. Bunu değiştirme imkanımız var mı? Ödemeleri nereye yapıyoruz?
yeni4747 zeynepeliz e devletten kyk borç sorgulama deyin orası sizi vergi dairesine aktarıyor ordan kartla ödeniyor biz öyle ödeyeceğiz
Faimee zeynepeliz gelir idaresi başkanlığından ordan da interaktif vergi dairesine giriş yapıp kayıt yapın olur herhalde ben ordan yaptım bitti benim borcum