FZC hic hic kolay degil müsteriler öyle dagıtıyor kii hic işin bitmiyor sürekli düzeltiyosun sürekli mal yerlestir. Müsteri onu alır taa baska yere götürür cocukları desen sepet sepet reyon bosaltır. Müsteri bir dolu büyük sepet doldurur sonra gelir kasada bırakır gider cogu dalga pesinde aynaları boyarlar görmezsen her yeri ojeyle boyarlar deo parfüm ne varsa sıkarlar. Tester ların anasını aglatır kacar giderler. Hic göründügü gibi kolay degil bir sevkiyat gelir anan aglar onları iki kisi kaldırıp iceri tasımak zulümdür tekerleksiz gönderirler hemde. Gratiste calıstım 1 sene cok zor ve saatinde belli degil. He birde kozmetik parfüm pahalı kremler vs ürünlerini teek teek alarmlar bantlarsın