dml2703 düzen oturana kadar biraz zor oluyor ama sonra o düzensizliğe de alışılıyor 😂
doğumdan sonraki ilk haftalar çok zor geçti bizde, kimse de yoktu eşimle tek bakıyorduk.
Bebek gece hiç uyumuyordu sürekli ağlıyordu, onun sesine kızım da korkup ağlayarak uyanıyordu. Ben bebeği emzirmeye çalışırken büyük de beni istiyordu, kardeşime süt verme memeni kapat diye ağlıyordu 😓
yalan söyleyemem o dönem aşırı zorlandm, eşim işten gelene kadar tuvalete bile gidemiyordum.
Birini emzirirken diğerini ayağımda sallıyordum.
hazır yemeği bile ısıtıp yediremiyordum kızıma :(
ama şimdi o günlere göre daha iyiyiz diyebilirim, bebek dört aylık oldu. Gündüz biraz temizlik yapıp biraz çocuklarla ilgileniyorum. Her gün iki saat çocukları alıp parka götürüyorum. Banyolarını tek başıma yaptırıyorum vs
çılgın bir tempo içindeyiz 🙈