Kızlar merhaba kızımda yumurta beyazı alerjisi var 1 yaşında kızamık aşısı var ama o da yumurta embriyosunda hazırlanıyor. Doktoru aşıdan önce şurup vericez aşıdan sonra 1 saat kontrol altında tutup bir şey olursa müdahale edicez dedi. Vücudunun kızarması dışında tepki verir mi diye sorduğumda belli olmayacağını söyledi ama ne olacağı belirsiz olduğu için benim içim hiç rahat değil bu aşı konusunda. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu daha önce aşıyı yaptırıp yaptırmamak arasındayım şuan