Seralp1 utandım şimdi :')
Her okul önceci gibi tabi ki okurkenden beri anaokulu açma düşüncesi zihnin bir köşesinde yer alır.
Ancak esnaf olmak, sabah 5te tahtakalenin, piyasanın altını üstüne getirmek, didik didik kapı önü malları bulmak, istanbulda tam yapılacak hem stres dolu hem de en stres boşaltan iş olurdu. Ne esnafı, iç giyim olur, piyasası ölmez. Kafeydi restorandi, tutunmasi zor o işlerin. Hee ama yeni bir konsept bulursun, örneğin kütüphane kafeler gibi yaratıcı ve ilgi çekici, kitlesi hazır olan konseptler, o zaman onlar da olur.
Ancak sermayeden çok, taktik ister, şans ister. Hayatını da ister bu tarz işler. Bayramdı tatildi sana vermez. Ne bileyim ya en iyisi lokmaci açmak sanırım lol