Neko yağ bezesi değil kuzum doğduğunda yoktu hiçbi şey zamanla çıktı artıyor biraz ergen cocuklarda olur ya onların minicikleri bebek sivilceler yani 🙃🤣
İltihaplı gibi içleri bakalım herkes ellleme geçer demiş geçmezse doktor a sorarız artık gidince bir ay kontrolüne bugün 16 günlük olduk