yavruhamsi 10aylık bebeğim üst sağ dişini çıkardı daha yeni yeni geliyor diş ama dişin üç kısmında beyazlık var bu durum geçici mi yoksa bebek çürüğü mü başına gelen var mı?
bgm_clk11 yavruhamsi benim oğlumunda aynı üst dişlerde biberon çürüğü diyorlar ama napılır nedir bilmiyorum bekleyeyim bende 🤷🏻♀️
yavruhamsi bgm_clk11 çıkarken mi vardı yoksa sonradan mı oluştu birde benim bebeğim emiyor emme de etkiliyor mu acaba ya ?
bgm_clk11 yavruhamsi yarısına kadar çıktı neredeyse çıktıktan sonra oluştu, Ben araştırdığımda int gece beslenen çocuklarda oluyor yazıyordu 🤷🏻♀️
yavruhamsi bgm_clk11 evet bir diğer sebebi gece beslenmesi yapan çocuklar biberon kullananlar benimki çıkarkenki vardı bekleyeceğim doktor kontrolüne kadar geçmezse doktora danışacağım