Oyacan34 Merhaba 13 aylık oğlum var sosyalleşmesi adına ümraniye civarında oyun grubuna giden varmıdır ? Yada avmler de önceden etkinlikler oluyodu çocukları eğlendirmek adına hala varmı yardımcı olursanız sevinirim