dedusseda arkadaşlar çalıştığım okul tam gün süt iznimin saatini ben belirleyemiyorum 3 saat olan hakkınızı nasıl kullandınız programı nasıl yaptrdınız zorluk çıkardılar mı ne yapmalıyım müdürle birbirimize girdik🤧