bireylul hasta olduğu zamanda 1 haftaya yakın emmedi. Psikolojik olarak yıldım çok üzülüyordum. Ama o almadıkça zorlamadım başını zorla çekmedim. Sakin kaldım. Hayır dediğinde bıraktım. Bi gece sabaha karşı kucağıma aldım uyanmamıştı ama ona rağmen kafasını çeviriyordu. Öptüm kokladım sakin sakin konuştum. Başını okşadım. Dakikalarca bunu yapıp kendime çeviriyordum. Bir kaç kere yaptıktan sonra aldı. İnşallah sende de işe yarar.