Mom8763 Kızlar oğlum 2 aylık ön dişerlinde nokta gibi beyaz birşy var elliyince sanki içinde diş var bu mümkün mü? kafam çok karıştı belli beyaz ağladığı için fotoğraf atamadım
Meryem09 Mom8763 fotograf atarmisiniz benim oglum da 2 ay 7 günlük ağız salyası çoğaldı dişe benziyor sizden görüp bende bakayım bi
Kubracsr Mom8763 benim oğlumun 3 aylıkken belirtileri vardi hatta beyazladı damağında 2 dişi dediğiniz gibi sonra öyle kaldı suan 10 aylık bitane dişi çıkmadı yani
Mom8763 Yagmuurr ya bakalım herkes farklı birşy söylemiş Pazartesi randevu aldım götürcem salyada akıyor
Mom8763 Meryem09 çekemiyorumki telefonum kamerası bozuk gözükmüyor salya ve köpük şeklinde Pazartesi doktora götürcem randevu aldım
Deleted12 Mom8763 yok ya çok erken bence. Benimki 5 aylıkken çıkardı 3 ayından sonra kaçınıyordu sürekli salya vardı ama hiç sizin dediginiz gibi diş yerinde birşey yoktu. Doktoruna sorsanız daha iyi olur ama bence dış değil eğer disse 1 2 aya çıkar.
Eymencvk Mom8763 akar normaldir bizimde o aylarda çeşme gibi akıyordu beyaz nokta gibüyse incidir oda kaybolur yarıklık varsa patlar damaklrnı kontrol edin 🥰