Kızlar 3 aylik bebeğim var genzi tıkanıyor ara ara diye götürdüm önce bana bunun için mı getirdin diye çıkıştı bende çocuğum nefes alamıyor o yüzden sütte içmiyor keyfimden gelmedim dedim sonra dedi vitamin alıyor mu bebek yok dedim bu bana d vitamini yazdı birde solunumu açmak icin bir damla yazıyorum dedi her neyse eczaneye gittim d vitamini yanlis yazmış 19 damla olarak belirtmis burun damlası yerine iburamin yazmış oda 2 yaş sonrası çocuklarda kullanıyor diye not var ilacda eczacı bu dr sana ne yazmış böyle dedi bu nasıl bir doktor ya