1 sorum arkadaşlar. Şimdi bana hediye çıkmış mı yeni 2 hafta oluyor kayıt oldum pek bilmiyorum kutular kısımda 0 var geçen bir arkadaş burda paylaştı 1 dı orası.
Ama siparişlerim de gözüküyor
2 sorum ptt kodu istiyorlar ya yeni kayıt yapınca ben yeni taşındım buranın kodunu bilmiyorum daha önce eski evin ptt kodu bilirdim onu yazdım Bi sorun olur mu ki ya?

Yardımcı olursanız sevinirim