FUNDA-BARIS Minnos06 merhaba bu hafta ankaraya dönüyoruz… cenazemiz vardı gelemedik… bu hafta sonu sizin icinde uygun olursa sütler için gelmek isteriz… kardeşimin ağrıları çoğaldı… bizde yetişemedik 😔
FUNDA-BARIS Hafizey merhaba biz Ankaraya bu hafta dönüyoruz cenazemiz vardı… musait olduğunuzda gelmek isterim 🙏🙏🙏