Alya88 Merhaba anneler kızım dün 1 yas aşısı yapıldı bu sabah fark ettim bacağından yapılan asi yeri kızarmış hafif şişlik ve sertlik var ebeye mesaj attım ama içim rahat etmedi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba
Dddd Alya88 evet canım hemşire şişer kızarır demişti bize vururken yavaş yavaş geçti bizde ateş olmadı çok şükür inşallah sizdede olmaz🤲🏻
Alya88 Dddd bizdedir cok sukur ateş olmadı ebe mesaj atmış olabilir endişe etmeyin diye size de teşekkürler cevabınız icin😊